Продавець Интернет-магазин "Marke" розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
499 відгуків
+380958168139
+380958041754
УкраинаКиїв
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик
Marke.com.ua

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Доставка "Нова Пошта"

Способи оплати

  • На карту ПриватБанка
  • Наложенный платежТовары стоимостью до 300грн отправляются только после предварительной оплаты!
  • НаличнымиТовары стоимостью до 300грн отправляются только после предварительной оплаты!

Регіони доставки:

  • Україна:
    • Вінницька область
    • Волинська область
    • Дніпропетровська область:
      • Дніпро
      • Кривий Ріг
      • Кам'янське
      • Нікополь
      • Павлоград
    • Житомирська область
    • Закарпатська область
    • Запорізька область
    • Івано-Франківська область
    • Київ
    • Київська область:
      • Біла Церква
      • Бровари
      • Березань
      • Бориспіль
      • Буча
      • Васильків
      • Ірпінь
      • Обухів
      • Переяслав-Хмельницький
      • Ржищів
      • Славутич
      • Фастів
      • Вишгород
      • Яготин
      • Українка
    • Кіровоградська область
    • Львівська область:
      • Львів
    • Миколаївська область
    • Одеська область:
      • Ізмаїл
      • Одеса
      • Чорноморськ
    • Полтавська область
    • Рівненська область
    • Сумська область:
      • Конотоп
      • Шостка
      • Суми
    • Тернопільська область
    • Харківська область
    • Херсонська область
    • Хмельницька область
    • Черкаська область
    • Чернігівська область
    • Чернівецька область
    • Донецька область:
      • Маріуполь
      • Краматорськ
      • Слов'янськ
      • Костянтинівка
      • Бахмут
    • Луганська область:
      • Сєвєродонецьк

Уважаемый Клиент!

Обращаем Ваше внимание:

1. Интернет-магазин "Marke" оставляет за собой право не высылать товар без предоплаты Клиентам, о которых имеются негативные отзывы на портале prom.ua

2. При передаче Заказа Клиент/Получатель должен проверить упаковку и внешний вид Товара, количество Товара в Заказе, комплектность, ассортимент. Риск случайного повреждения Товара переходит к Клиенту с момента передачи ему Заказа и проставления получателем Заказа подписи в документах, подтверждающих доставку Заказа. После этого претензии по Товару не принимаются!

3. Просим ознакомиться с выборкой инструкций по приему товара на Новой почте:

Інструкція отримання та огляду товару

Умови сервісу «Огляд відправлення»

«Огляд відправлення» – сервіс, надає можливість Одержувачу у відділенні, скориставшись спеціально відведеним столом, або за адресою, перевірити вміст відправлення на таких умовах:

*Співробітник ТОВ «Нова пошта» передає Одержувачу відправлення на огляд для перевірки його вмісту, попередньо розкривши упаковку.

*Для зручності огляд відправлення у відділенні здійснюється в місцях, позначених табличками «Перевірка відправлення», які забезпечені столом і розеткою 220Вт.

*Співробітник ТОВ «Нова пошта» знаходиться поряд з Одержувачем під час огляду відправлення для надання своєчасної допомоги та роз'яснення умов огляду.

*Якщо після огляду Одержувач задоволений якістю товару, що знаходиться у відправленні, здійснює оплату вартості відправлення та/або послуги ТОВ «Нова пошта».

*Якщо після огляду Одержувач відмовляється отримувати відправлення (накладна повинна закритися з позначкою «відмова»), то співробітник ТОВ «Нова пошта» самостійно здійснює запакування оглянутого відправлення. Грошові кошти Одержувачем не сплачуються (якщо замовлення по передоплаті, то кошти будуть повернуті, як тільки товар повернеться відправнику).

*Якщо під час огляду виявлено недостачу вмісту відправлення або його пошкодження, або відправлення було пошкоджено в процесі огляду, співробітник ТОВ «Нова пошта» допомагає Одержувачу оформити Акт приймання-передачі, як підтвердження факту розбіжностей в якості та/або кількості отриманого відправлення, і Претензію.

* Максимальний час огляду відправлень не повинен перевищувати 5 хвилин на одне відправлення

Особливості огляду деяких видів відправлень

Товари в упаковці, що мають характерний метод розкриття (блістерну упаковку, термозбіжну плівку, ламіновано-поліетиленову упаковку, металеві або паперові пломби, прошивку нитками, перфорацію), дозволяється оглядати лише на предмет цілісності заводської упаковки, але без її розпакування.

 Під час огляду відправлень забороняється:

*Здійснювати огляд вмісту відправлення без нагляду співробітника ТОВ «Нова пошта».

*Перевіряти справність вмісту відправлення на принесених Клієнтом речах.

*Розбирати відправлення (виключення: товари, що передбачають використання SIMкартки, елементу живлення).

* Зривати з упаковки та відправлення заводські, рекламні, інформаційні наклейки (виключення: наклейки, розміщені на упаковці комп’ютерної, електронної та оптичної продукції в місцях відкриття упаковки).

*Виконувати огляд відправлення за межами відділення (для відправлень, адресованих до відділень)!!!

Перезважування відправлення у відділенні

Для того, щоб здійснити перезважування відправлення та переконатися, що вага відповідає зазначеній вазі в експрес-накладній, Одержувачу необхідно звернутися до оператора відділення «Нова Пошта».

Якщо при перезважуванні встановлено невідповідність ваги відправлення, до ваги зазначеної в експрес-накладній, здійснюється перерахування вартості послуг з перевезення.