Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта
- Укрпошта
Способи оплати
- Пром-оплата
- ПісляплатаЗамовлення вартістю до 300 грн відправляються лише після попередньої оплати!
- Оплата на рахунок
- Готівкою при отриманні
- На карту Монобанку
Шановний Клієнт!
Звертаємо Вашу увагу:
1. Інтернет-магазин "Marke" залишає за собою право не висилати товар без передоплати Клієнтам, щодо яких існують негативні відгуки на порталі prom.ua
2. При передачі Замовлення Клієнт/Одержувач повинен перевірити упаковку та зовнішній вигляд Товару, кількість Товару в Замовленні, комплектність, асортимент. Ризик випадкового пошкодження Товару переходить до Клієнта з моменту передачі йому Замовлення та отримання одержувачем Замовлення підписи в документах, що підтверджують доставку Замовлення. Після цього претензії по Товару не приймаються!
3. Просимо ознайомитися з вибіркою інструкцій по прийманню товару на Новій пошті:
Інструкція отримання та огляду товару |
Умови сервісу «Огляд відправлення» |
«Огляд відправлення» – сервіс, надає можливість Одержувачу у відділенні, скориставшись спеціально відведеним столом, або за адресою, перевірити вміст відправлення на таких умовах: *Співробітник ТОВ «Нова пошта» передає Одержувачу відправлення на огляд для перевірки його вмісту, попередньо розкривши упаковку. *Для зручності огляд відправлення у відділенні здійснюється в місцях, позначених табличками «Перевірка відправлення», які забезпечені столом і розеткою 220Вт. *Співробітник ТОВ «Нова пошта» знаходиться поряд з Одержувачем під час огляду відправлення для надання своєчасної допомоги та роз'яснення умів огляду. *Якщо після огляду Одержувач задоволений якістю товару, що знаходиться у відправленні, здійснює оплату вартості відправлення та/або послуги ТОВ «Нова пошта». *Якщо після огляду Одержувач відмовляється отримувати відправлення (накладна повинна закритися з позначкою «відмова»), то співробітник ТОВ «Нова пошта» самостійно здійснює запакування оглянутого відправлення. Грошові кошти Одержувачем не сплачуються (якщо замовлення по передоплаті, то кошти будуть повернені, як тільки товар повернеться відправнику). *Якщо під час огляду виявлено недостачу вмісту відправлення або його пошкодження, або відправлення було пошкоджено у процесі огляду, співробітник ТОВ «Нова пошта» допомагає Одержувачу оформити Акт приймання-передачі, як підтвердження факту розбіжностей в якості та/або кількості отриманого відправлення, і Претензію. * Максимальний час огляду відправлень не повинен перевищувати 5 хвилин на одне відправлення |
Особливості огляду деяких видів відправлень |
Товари в упаковці, що мають характерний метод розкриття (блістерну упаковку, термозбіжну плівку, ламіновано-поліетиленову упаковку, металеві або паперові пломби, прошивання нитками, перфорацію), дозволяється оглядати лише на предмет цілісності заводської районної упаковки, альо без її розпакування. Під час огляду відправлень забороняється: *Здійснювати огляд вмісту відправлення без нагляду співробітника ТОВ «Нова пошта». *Перевіряти справність вмісту відправлення на принесених Клієнтом промовах. *Розбирати відправлення (виключення: товари, що передбачають використання ЅІМкартки, елементу живлення). * Зривати з пакування та відправлення заводські, рекламні, інформаційні наклейки (виключення: наклейки, розміщені на упаковці комп'ютерній комп'ютерної, електронної та оптичної продукції в місцях відкриття упаковки). *Виконувати огляд відправлення за межами відділення (для відправлень, адресованих до відділень)!!! |
Перезважування відправлення у відділенні |
Для того, щоб здійснити перезважування відправлення та переконатися, що вага відповідає зазначеній вазі в експрес-накладній, Одержувачу необхідно звернути до оператора відділення «Нова Пошта». Якщо при перезважуванні встановлено невідповідність ваги відправлення, до ваги зазначеної в експрес-накладній, здійснюється перерахування вартості послуг з перевезення. |